27 December 2009

Nematomorpha



It is a phylum of palastic animals. It lives an parastices on beetles, cockroaches, crustaceans etc and it eats organs of the hosts. But the hosts can still survive continually. Adult Nematomorpha are free living, But Before free livng it has to go to some watery places. So it controls the host's brain, gives a thought or something to the brain of host 'go to the water' and makes the host jump in the water. And then it comes out. But the host doesn't know, what is he(the host) doing and dies.

4 comments:

  1. Berlin wo der Dampfer waechst.
    Du tom, mingoo sagte mir du bist Berlin. Ich bin im Dezember nach Korea gekommen, Grad in Hiroshima und morgen wieder Seoul. Habe ein Studio in Seoul bis Juni, und dann eine Einzelausstellung in der Koreanischen Botschaft am 17. Juni in Berlin. Hehe, da sehen wir uns spaetestens wenn du nicht vorher zufaellig nach Asien reisst? Lustige zufaelle.

    Die liebsten Gruesse aus Japan. =) Tilman

    ReplyDelete
  2. haha. lol. =) was machst du gerade?

    ReplyDelete
  3. hä, ich bleibe nur ganz ruhig.. hast du meine email oder message bekommen? also ich will an der udk mich bewerben aber ich weiss ned, wie dau läuft :( du weiss ja meine email adress? oder gib mir deine

    ReplyDelete